Cronica Trooper si Pandora in Music Hall, 27 mai 2011

Autor: Thunder-Chris, 28 Mai 2011

Nu a trecut nici macar o luna si am avut parte de un nou concert Trooper in Bucuresti ce a avut loc pe 27 mai in Music Hall, formatia de deschidere fiind Pandora.

Am ajuns in Music Hall mult mai devreme decat ar fi trebuit, inca de la inceput nestiind ce asteptari sa am din partea locatiei. Foarte greu, publicul a inceput sa apara, insa sala nu a fost plina. Locatia destul de mica nu a facut asta o problema, insa in primul rand a fost destul loc cat fanii sa se poata desfasura in voie, lucru neobisnuit pentru cei familiari cu Trooper, in general fiind greu sa prinzi loc in fata scenei.

In jurul orei 21:50, formatia Pandora a urcat pe scena. Timisorenii au avut un recital destul de bun, piese proprii, insa foarte putina lume in fata scenei si nu numai, lucru care a facut ca atmosfera sa nu fie tocmai cea mai buna, desi vocalul incerca sa mobilizeze publicul. Ca sa fiu sincera, soundul lor imi aminteste de Cargo, insa asta poate fi doar parerea mea.

Dupa recitalul de aproximativ 30 de minute al formatiei de deschidere, am avut un moment de respiro de vreo 15 minute, timp in care lumea a inceput sa se stranga mai aproape de scena.

A urmat formatia pe care cu totii o asteptam-Trooper, care, in opinia mea, a cantat cam putin fata de cum ne-au obisnuit. Un playlist fara coveruri, printre piesele ce au fost cantate aseara aflandu-se cele deja bine cunoscute cum ar fi "Doar A Mea", "Tari Ca Muntii", "Strigat", "Amintiri", "Vlad Tepes" sau "Cum Vreau Eu" cat si cele pe care nu le auzim atat de des ca "17:00", "O Viata Este Prea Mult", "Nu Trebuie Sa Vrei" sau "Vant Calator". Multimea, desi nu in numar mare, a avut grija sa se distreze si sa intre in atmosfera pe care deja ne-am obisnuit sa o faca baietii de la Trooper.

Per total, a fost un concert fain, desi spre final, Music Hall devenise cam sufocant, insa concertul a compensat locatia si cred ca toata lumea a avut parte de o seara placuta. Abia astept sa aud viitorul album al celor de la Trooper care sunt sigura ca va fi la inaltimea asteptarilor.

Keep On Rockin!
Trooper, Trooper Romania, 27 Mai, Music Hall, Oscar, Popa, Coiotul, John, Balurul, Laurentiu Popa, Ionut Radulescu, Alin Dinca, Ionut Covalciuc, Aurelian Dinca