Cronica de concert Toto la Sala Palatului, 27 iunie 2015

Autor: Sasa, 1 Iulie 2015

Seara de 27 iunie a adus doua premiere in materie de rock pentru Romania, una din ele fiind concertul Toto de la Sala Palatului. Evenimentul a facut parte din turneul de promovare al noului album "Toto XIV".

-La ora 20 cand am intrat in sala de spectacol, pe scena inca se efectuau probe de sunet semn ca ceva nu a mers conform planului. La momentul de prezentare al trupei Steve Lukather le-a multumit tuturor celor care au facut posibila pregatirea showului intr-un timp scurt. Am fost dezamagita cand am vazut locurile libere din sala, insa nu cred ca am mai vazut un concert la care sa fie in public asa de multe vedete, atat din muzica cat si din alte domenii.

Cu toate ca vocal au dominat Steve Lukather (chitara, voce) si Joseph Williams (voce), pe piesa "Stranger in town", David Paich (pian) a furat spotlightul in sensul adevarat al cuvantului. Repede dupa debutul show-ului atmosfera s-a incins cu bine cunoscuta piesa "Hold the line", moment in care intreaga sala a fost ridicata in picioare si cu greu s-a mai asezat. Percutionistul Lenny Castro a impresionat atat prin setup, cat si printr-un moment solo. Din setlist nu a lipsit nici super hitul "Rosanna", intr-o interpretare inedita cu un solo de pian al lui Paich.

La revenirea trupei pe scena, publicul a fost intrebat ce lipseste, iar raspunsul la unison a fost "Africa".

Eu personal nu am mai fost de multa vreme la un concert rock la Sala Platului, asa ca am fost foarte placut surprisa sa aud o sonorizare excelenta. Cu toate ca publicul a fost in numar mai mic decat ma asteptam, a fost un public extrem de energic si s-a vazut ca toata lumea si-a dorit sa ii vada pe Toto live. S-a vazut ca si ei au fost foarte entuziasmati sa concerteze pentru prima oara in capitala noastra. Steve Lukather, care a fost extrem de comunicativ cu publicul de-a lungul showului, a tinut sa precizeze ca un stra-strabunic de-al lui a fost roman si ca el este pentru prima data in Romania.

Conluzionand, a fost un eveniment foarte bun, la inaltimea asteptarilor publicului, insa multitudinea concertelor din ultima vreme si-a spus cuvantul. Este foarte probabil ca daca acest concert ar fi fost organizat intr-o alta perioada a anului, ar fi strans un public mai numeros.