Luna Amara - Daos, Timisoara - 14 martie 2014

Autor: Andrei Vajna II, 16 Martie 2014

1-Luna_Amara_-_Daos_Timisoara_-_6PlttypRu.jpgDespre unele concerte chiar nu e prea mult de spus, pentru că sunt exact așa cum te aștepți. Așa a fost și ultimul concert Luna Amară din Timișoara, ce face parte din turneul de promovare a albumului Live la Conti, lansat de curând. Astfel, setlistul a conținut în mare parte piese de pe primele albume de studio și a respectat ordinea de pe albumul live.

Clubul Daos a fost plin, plinuț. Sonorizarea a fost excelentă, s-a auzit foarte bine cam din orice loc. Trupa s-a simțit bine pe scenă, s-au distrat și au glumit, iar atmosfera de voie bună s-a transmis și în public, cu care au comunicat atât verbal, cât și non-verbal. Unele piese au fost precedate de scurte mesaje ce au întregit povestea celor două albume Luna Amară și subiectul versurilor. E ciudat cât de actuale au rămas unele din ele, după atâția ani. La fel de ciudată e și piesa Ciudat, care uneori îmi place, uneori mă plictisește. De această dată, însă, a fost... de vis, iar Mihnea a dedicat-o fetiței sale, născută de curând.

Mi se pare că Șerban Onțanu s-a integrat foarte bine în trupă, îmi place tonul său metalic și curat și m-au fermecat solourile de pe Ciudat și Luni de fiere. Aștept cu nerăbdare să aud aportul său pe viitorul album.

În setlist și-a făcut loc și o piesă nouă, calmă și simplă, numită Prea târziu, precum și În tine tu de pe Pietre în alb, care am senzația că e preferata lui Mihnea. Mie nu-mi prea place, dar live sună foarte bine. Ultima piesă a fost Loc Lipsă, pe care s-a încins și un mic mosh pit. La bis au cântat super-mega-hit-ul Antidot, "o piesă foarte veche, dar foarte actuală", așa cum a descris-o Mihnea, urmată, bineînțeles, de necesarul Folclor.

Muzicienii au revenit apoi pe scenă pentru ovații și și-au luat rămas bun printr-o plecăciune. Un concert de nota 10!