Cronica de concert Cargo la Club Live, 21 martie 2014

Autor: Lenore, 23 Martie 2014

1-Cronica_de_concert_Cargo_la_Cl_K2OBvks5.jpgClubul Live ne-a primit cu bratele deschise vineri, 21 martie 2014, pentru un concert Cargo si The dAdA (trupa ce obisnuieste sa concerteze saptamana de saptamana in aceasta locatie). Mi-era dor de clubul acesta, recunosc. Cu un nou nume, fostul Why Not / Jukebox / Chaos Club de pe Str. Turturelelor, este la momentul actual clubul meu preferat din Bucuresti pentru concerte. Il recomanda spatial generos, luminile bestiale, atmosfera prietenoasa si pentru mine, este si destul de aproape de casa.

A fost un pic ciudat cand am intrat, auzind muzica de club in conditiile in care urma sa luam parte la un concert de rock, dar timpul a zburat repede. Pe scena si-au facut aparitia cei de la The dAda, o trupa de tineri entuziasti, ce a cantat in mare parte coveruri. Desi au sunat bine (stilistic nefiind totusi pe aceeasi unda cu Cargo), publicul nu prea a reactionat la ceea ce se intampla pe scena. Setlistul lor a fost impartit in doua reprize, astfel ca au cantat jumatate inainte de Cargo iar a doua jumatate abia tarziu in noapte. De fapt, tot concertul s-a desfasurat destul de tarziu in noapte, headlinerii urcand pe scena aproape de ora 1 noaptea.

La Cargo lucrurile s-au schimbat radical, in sensul ca publicul s-a apropiat de scena si a inceput sa scandeze numele trupei mult -asteptate. Adi Barar, Adrian Igrisan (Baciu), Tavi Pilan, Ionut Carja si Florin Barbu au luat cu asalt scena si au ridicat pulsul spectatorilor cu un concert de zile mari.

Ora tarzie in noapte nu i-a impiedicat sa fie plini de energie si buna dispozitie, capitol la care bassistul Florin a excelat, ca de fiecare data. Din punctul meu de vedere, Florin Barbu nu este doar un bassist excelent ci si unul dintre cei mai buni show-man-i pe care ii poate avea o trupa pe scena. Cargo au fost sustinuti din public de foarte multi fani, intre care si motociclistii de la Free Riders. Astfel, concertul mi-a parut mai mult o petrecere de calibru mai mare, cu fundalul sonor asigurat excelent de Cargo.

"Ziua Vrajitoarelor", "Nu pot trai fara tine", "Calare pe motoare", "Doi pasi in urma ta" sau "Aproape de voi" au facut publicul sa vibreze intr-un singur spirit, spiritul rockului. Concertul a fost impartit si el in doua sesiuni, finalul primei parti fiind in compania lui Florin ce ne-a delectat cu un solo de bass asa cum numai el poate face.

Nu stiu daca doar mi s-a parut mie, insa nu toti spectatorii au rezistat orei inaintate si au fost destui cei care au dezertat la pauza. Pentru noi nu a contat, am asteptat entuziasti partea a doua a show-ului timisorenilor.

Cargo este in continuare una dintre cele mai iubite trupe din Romania, au publicul lor ce-i urmeaza pretutindeni si reusesc sa faca de fiecare data o atmosfera inegalabila.

Cand Cargo au parasit scena, publicul a inceput sa cante "Aproape de voi". Cu asa o chemare la bis, era imposibil ca trupa sa nu se intoarca in aplauzele celor prezenti. "Erata" a incheiat o seara frumoasa, un concert de nota 10 alaturi de prieteni buni si o trupa de rock nemuritoare.